Lærere

Henrik Mathisen studerte ved en akupunkturskole kalt School of Five Element Acupuncture i London, og ble uteksaminert i 2005. I tillegg har han omfattende og kontinuerlig etterutdanning. Utover undervisning ved AFEA holder Henrik etterutdanningsseminarer. Han har publisert flere artikler om fem element akupunktur, og utgitt boken Forstanden vandrer nordpå - tilstedeværelse i taoistisk livsvisdom (2017). Til daglig gir Henrik akupunkturbehandling ved skolens lokaler i Oslo.

Ragnhild Glein fullførte sin akupunkturutdanning ved College of Traditional Acupuncture i Warwick, England i 1990. Hun har tatt utstrakt etterutdanning under nær veiledning av Niki Bilton og Nora Franglen, internasjonalt anerkjente lærere innenfor denne tradisjonen. Utover undervisning ved AFEA holder Ragnhild etterutdanningsseminarer i fem element akupunktur. Hun driver sin akupunkturpraksis ved Hegdehaugen Akupunkturklinikk i skolens lokaler i Oslo.

Sarah Matheson fullførte sin utdanning i fem element akupunktur ved College of Traditional Acupuncture i Warwick, England, i 1995. Hun fortsatte sin etterutdanning under J.R. Worsley, og har akupunkturpraksis i både London og Brighton. Sarah var tidligere lærer ved College of Traditional Acupuncture og School of Five Element Acupuncture, og holder etterutdanningsseminarer i fem element akupunktur i Brighton.

Guy Caplan studerte fem element akupunktur ved School of Five Element Acupuncture i London, og ble uteksaminert i 2002. I sin etterutdanning har Guy deltatt på seminarer med J.R. Worsley og Judy Worsley. Han har tidligere undervist ved School of Five Element Acupuncture og College of Traditional Acupuncture i England. Nå underviser han ved The Acupuncture Academy. I tillegg reiser han to ganger i året til Kina og underviser fem element akupunktur til kinesiske akupunktører. Til daglig praktiserer han i London.